Nazwa pliku |
Pobierz |
Program logopedyczny “Wzorowa wymowa” |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Kreatywność |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Program logopedyczny “Wzorowa Wymowa” 2021 |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Słownik logopedyczny |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Kryteria dojrzałości szkolnej |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Osiem kroków – wskazówki dla nauczyciel rozpoczynających pracę z uczniem z rodziny migracyjnej |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Trudności adaptacyjne dzieci powracających z zagranicy |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Poradnik dla rodziców dzieci powracających z zagranicy |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Osobowość dzieci z zespołem Downa a poziom opanowania języka i mowy |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Bariery w komunikacji interpersonalnej dzieci z zaburzeniami mowy |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jąkanie a niepłynność mówienia u dzieci |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości i potrzeb psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Sześciolatek w szkole – poradnik dla rodziców |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Problemy adaptacyjne nastolatków z ADHD |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
„Zrozumieć dziecko z ADHD – z doświadczeń psychologa poradni w kontekście profilaktyki zachowań dysfunkcyjnych” |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Kiedy wybrać się do doradcy zawodowego? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Wykorzystanie teorii w przygotowaniu do wyboru zawodu |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Portfolio (nie tylko) zawodowe – jako nowa forma pracy z uczniem |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Podstawowe informacje na temat FAS |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Potrzeba stymulacji rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci w młodszym wieku przedszkolnym |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Alalia – zaburzenie mowy |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Czym jest jąkanie |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Co to jest dyslalia? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak powinien wyglądać prawidłowy rozwój mowy dziecka? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak wspomagać i stymulować rozwój mowy u dziecka |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak wspomagać rozwój mowy dziecka? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Wczesna interwencja logopedyczna w okresie prenatalnym |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Rodzaje i przyczyny sygmatyzmu (seplenienia) |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Anoreksja – jak rozmawiać, gdy Twoje dziecko dotknie choroba. |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak przezwyciężać kryzysy wieku dziecięco – młodzieżowego? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Skąd zaburzenia emocjonalne u dzieci ? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Rozwój jako podstawa oddziaływań prewencyjnych |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak rodzice mogą wspierać rozwój społeczno-emocjonalny przedszkolaka ? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Co powinno wzbudzić niepokój rodzica? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Kiedy do okulisty? |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Uczeń z rodziny migracyjnej w polskiej szkole |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Wpływ zaawansowanej technologii na umiejętności komunikacyjne i społeczne dzieci |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych uczniów: |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Praca na rzecz rozwoju zdolności ucznia wyzwaniem edukacji XXI wieku |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Trudności szkolne ucznia z wadą słuchu |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
UCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE – Kilka dobrych rad: |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Ćwiczenia doskonalące u dziecka sprawność motoryki małej i dużej |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Ćwiczenia stymulujące rozwój funkcji słuchowo – językowych |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak pomóc dzieciom w nauce czytania |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Literatura pomocna w usprawnianiu nauki czytania i pisania |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Specyficzne trudności w uczeniu się |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Terapeutyczne działanie mandali. Mandala w edukacji. |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Wspieranie samodzielności dziecka u progu szkoły |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Trudności w nauce w młodszym wieku szkolnym o podłożu specyficznym – rozpoznawanie i pomoc |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Nowa sytuacja – KORONAWIRUS. Jak zadbać o równowagę emocjonalną naszych dzieci |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Dzieci wirtualnego świata |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Komunikacja rodzic – dziecko w pigułce |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Sensoryczne zabawy na czas kwarantanny |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Joga dla dzieci |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Czego sie boimy |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak radzić sobie w czasach kwarantanny |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Czynniki motywujące uczniów do zdalnego uczenia się |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Jak zachęcać dziecko do ćwiczeń logopedycznych |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Zabawne rymowanki słuchowe |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Seplenienie międzyzębowe |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Dlaczego moje dziecko źle mówi |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Moje dziecko nie mówi |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Wybiórczość pokarmowa |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Stymulacja rozwoju małego dziecka |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |
Dostosowania |
![](https://ppp.stalowowolski.pl/wp-content/uploads/sites/33/images/ikonka-download.png) |