| Nazwa pliku |
Pobierz |
| Program logopedyczny „Wzorowa wymowa” |
 |
| Kreatywność |
 |
| Program logopedyczny „Wzorowa Wymowa” 2021 |
 |
| Słownik logopedyczny |
 |
| Kryteria dojrzałości szkolnej |
 |
| Osiem kroków – wskazówki dla nauczyciel rozpoczynających pracę z uczniem z rodziny migracyjnej |
 |
| Trudności adaptacyjne dzieci powracających z zagranicy |
 |
| Poradnik dla rodziców dzieci powracających z zagranicy |
 |
| Osobowość dzieci z zespołem Downa a poziom opanowania języka i mowy |
 |
| Bariery w komunikacji interpersonalnej dzieci z zaburzeniami mowy |
 |
| Jąkanie a niepłynność mówienia u dzieci |
 |
| Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości i potrzeb psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych |
 |
| Sześciolatek w szkole – poradnik dla rodziców |
 |
| Problemy adaptacyjne nastolatków z ADHD |
 |
| „Zrozumieć dziecko z ADHD – z doświadczeń psychologa poradni w kontekście profilaktyki zachowań dysfunkcyjnych” |
 |
| Kiedy wybrać się do doradcy zawodowego? |
 |
| Wykorzystanie teorii w przygotowaniu do wyboru zawodu |
 |
| Portfolio (nie tylko) zawodowe – jako nowa forma pracy z uczniem |
 |
| Podstawowe informacje na temat FAS |
 |
| Potrzeba stymulacji rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa |
 |
| Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci w młodszym wieku przedszkolnym |
 |
| Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego |
 |
| Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci |
 |
| Alalia – zaburzenie mowy |
 |
| Czym jest jąkanie |
 |
| Co to jest dyslalia? |
 |
| Jak powinien wyglądać prawidłowy rozwój mowy dziecka? |
 |
| Jak wspomagać i stymulować rozwój mowy u dziecka |
 |
| Jak wspomagać rozwój mowy dziecka? |
 |
| Wczesna interwencja logopedyczna w okresie prenatalnym |
 |
| Rodzaje i przyczyny sygmatyzmu (seplenienia) |
 |
| Anoreksja – jak rozmawiać, gdy Twoje dziecko dotknie choroba. |
 |
| Jak przezwyciężać kryzysy wieku dziecięco – młodzieżowego? |
 |
| Skąd zaburzenia emocjonalne u dzieci ? |
 |
| Rozwój jako podstawa oddziaływań prewencyjnych |
 |
| Jak rodzice mogą wspierać rozwój społeczno-emocjonalny przedszkolaka ? |
 |
| Co powinno wzbudzić niepokój rodzica? |
 |
| Kiedy do okulisty? |
 |
| Uczeń z rodziny migracyjnej w polskiej szkole |
 |
| Wpływ zaawansowanej technologii na umiejętności komunikacyjne i społeczne dzieci |
 |
| Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia |
 |
| Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych uczniów: |
 |
| Praca na rzecz rozwoju zdolności ucznia wyzwaniem edukacji XXI wieku |
 |
| Trudności szkolne ucznia z wadą słuchu |
 |
| UCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE – Kilka dobrych rad: |
 |
| Ćwiczenia doskonalące u dziecka sprawność motoryki małej i dużej |
 |
| Ćwiczenia stymulujące rozwój funkcji słuchowo – językowych |
 |
| Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe |
 |
| Jak pomóc dzieciom w nauce czytania |
 |
| Literatura pomocna w usprawnianiu nauki czytania i pisania |
 |
| Specyficzne trudności w uczeniu się |
 |
| Terapeutyczne działanie mandali. Mandala w edukacji. |
 |
| Wspieranie samodzielności dziecka u progu szkoły |
 |
| Trudności w nauce w młodszym wieku szkolnym o podłożu specyficznym – rozpoznawanie i pomoc |
 |
| Nowa sytuacja – KORONAWIRUS. Jak zadbać o równowagę emocjonalną naszych dzieci |
 |
| Dzieci wirtualnego świata |
 |
| Komunikacja rodzic – dziecko w pigułce |
 |
| Sensoryczne zabawy na czas kwarantanny |
 |
| Joga dla dzieci |
 |
| Czego sie boimy |
 |
| Jak radzić sobie w czasach kwarantanny |
 |
| Czynniki motywujące uczniów do zdalnego uczenia się |
 |
| Jak zachęcać dziecko do ćwiczeń logopedycznych |
 |
| Zabawne rymowanki słuchowe |
 |
| Seplenienie międzyzębowe |
 |
| Dlaczego moje dziecko źle mówi |
 |
| Moje dziecko nie mówi |
 |
| Wybiórczość pokarmowa |
 |
| Stymulacja rozwoju małego dziecka |
 |
| Dostosowania |
 |