Nazwa pliku |
Pobierz |
Program logopedyczny “Wzorowa wymowa” |
 |
Kreatywność |
 |
Program logopedyczny “Wzorowa Wymowa” 2021 |
 |
Słownik logopedyczny |
 |
Kryteria dojrzałości szkolnej |
 |
Osiem kroków – wskazówki dla nauczyciel rozpoczynających pracę z uczniem z rodziny migracyjnej |
 |
Trudności adaptacyjne dzieci powracających z zagranicy |
 |
Poradnik dla rodziców dzieci powracających z zagranicy |
 |
Osobowość dzieci z zespołem Downa a poziom opanowania języka i mowy |
 |
Bariery w komunikacji interpersonalnej dzieci z zaburzeniami mowy |
 |
Jąkanie a niepłynność mówienia u dzieci |
 |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości i potrzeb psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych |
 |
Sześciolatek w szkole – poradnik dla rodziców |
 |
Problemy adaptacyjne nastolatków z ADHD |
 |
„Zrozumieć dziecko z ADHD – z doświadczeń psychologa poradni w kontekście profilaktyki zachowań dysfunkcyjnych” |
 |
Kiedy wybrać się do doradcy zawodowego? |
 |
Wykorzystanie teorii w przygotowaniu do wyboru zawodu |
 |
Portfolio (nie tylko) zawodowe – jako nowa forma pracy z uczniem |
 |
Podstawowe informacje na temat FAS |
 |
Potrzeba stymulacji rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa |
 |
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci w młodszym wieku przedszkolnym |
 |
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego |
 |
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci |
 |
Alalia – zaburzenie mowy |
 |
Czym jest jąkanie |
 |
Co to jest dyslalia? |
 |
Jak powinien wyglądać prawidłowy rozwój mowy dziecka? |
 |
Jak wspomagać i stymulować rozwój mowy u dziecka |
 |
Jak wspomagać rozwój mowy dziecka? |
 |
Wczesna interwencja logopedyczna w okresie prenatalnym |
 |
Rodzaje i przyczyny sygmatyzmu (seplenienia) |
 |
Anoreksja – jak rozmawiać, gdy Twoje dziecko dotknie choroba. |
 |
Jak przezwyciężać kryzysy wieku dziecięco – młodzieżowego? |
 |
Skąd zaburzenia emocjonalne u dzieci ? |
 |
Rozwój jako podstawa oddziaływań prewencyjnych |
 |
Jak rodzice mogą wspierać rozwój społeczno-emocjonalny przedszkolaka ? |
 |
Co powinno wzbudzić niepokój rodzica? |
 |
Kiedy do okulisty? |
 |
Uczeń z rodziny migracyjnej w polskiej szkole |
 |
Wpływ zaawansowanej technologii na umiejętności komunikacyjne i społeczne dzieci |
 |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia |
 |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych uczniów: |
 |
Praca na rzecz rozwoju zdolności ucznia wyzwaniem edukacji XXI wieku |
 |
Trudności szkolne ucznia z wadą słuchu |
 |
UCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE – Kilka dobrych rad: |
 |
Ćwiczenia doskonalące u dziecka sprawność motoryki małej i dużej |
 |
Ćwiczenia stymulujące rozwój funkcji słuchowo – językowych |
 |
Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe |
 |
Jak pomóc dzieciom w nauce czytania |
 |
Literatura pomocna w usprawnianiu nauki czytania i pisania |
 |
Specyficzne trudności w uczeniu się |
 |
Terapeutyczne działanie mandali. Mandala w edukacji. |
 |
Wspieranie samodzielności dziecka u progu szkoły |
 |
Trudności w nauce w młodszym wieku szkolnym o podłożu specyficznym – rozpoznawanie i pomoc |
 |
Nowa sytuacja – KORONAWIRUS. Jak zadbać o równowagę emocjonalną naszych dzieci |
 |
Dzieci wirtualnego świata |
 |
Komunikacja rodzic – dziecko w pigułce |
 |
Sensoryczne zabawy na czas kwarantanny |
 |
Joga dla dzieci |
 |
Czego sie boimy |
 |
Jak radzić sobie w czasach kwarantanny |
 |
Czynniki motywujące uczniów do zdalnego uczenia się |
 |
Jak zachęcać dziecko do ćwiczeń logopedycznych |
 |
Zabawne rymowanki słuchowe |
 |
Seplenienie międzyzębowe |
 |
Dlaczego moje dziecko źle mówi |
 |
Moje dziecko nie mówi |
 |
Wybiórczość pokarmowa |
 |
Stymulacja rozwoju małego dziecka |
 |
Dostosowania |
 |