Nazwa pliku |
Pobierz |
Program logopedyczny “Wzorowa wymowa” |
|
Kreatywność |
|
Program logopedyczny “Wzorowa Wymowa” 2021 |
|
Słownik logopedyczny |
|
Kryteria dojrzałości szkolnej |
|
Osiem kroków – wskazówki dla nauczyciel rozpoczynających pracę z uczniem z rodziny migracyjnej |
|
Trudności adaptacyjne dzieci powracających z zagranicy |
|
Poradnik dla rodziców dzieci powracających z zagranicy |
|
Osobowość dzieci z zespołem Downa a poziom opanowania języka i mowy |
|
Bariery w komunikacji interpersonalnej dzieci z zaburzeniami mowy |
|
Jąkanie a niepłynność mówienia u dzieci |
|
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości i potrzeb psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych |
|
Sześciolatek w szkole – poradnik dla rodziców |
|
Problemy adaptacyjne nastolatków z ADHD |
|
„Zrozumieć dziecko z ADHD – z doświadczeń psychologa poradni w kontekście profilaktyki zachowań dysfunkcyjnych” |
|
Kiedy wybrać się do doradcy zawodowego? |
|
Wykorzystanie teorii w przygotowaniu do wyboru zawodu |
|
Portfolio (nie tylko) zawodowe – jako nowa forma pracy z uczniem |
|
Podstawowe informacje na temat FAS |
|
Potrzeba stymulacji rozwoju mowy u dzieci z zespołem Downa |
|
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci w młodszym wieku przedszkolnym |
|
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego |
|
Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla dzieci |
|
Alalia – zaburzenie mowy |
|
Czym jest jąkanie |
|
Co to jest dyslalia? |
|
Jak powinien wyglądać prawidłowy rozwój mowy dziecka? |
|
Jak wspomagać i stymulować rozwój mowy u dziecka |
|
Jak wspomagać rozwój mowy dziecka? |
|
Wczesna interwencja logopedyczna w okresie prenatalnym |
|
Rodzaje i przyczyny sygmatyzmu (seplenienia) |
|
Anoreksja – jak rozmawiać, gdy Twoje dziecko dotknie choroba. |
|
Jak przezwyciężać kryzysy wieku dziecięco – młodzieżowego? |
|
Skąd zaburzenia emocjonalne u dzieci ? |
|
Rozwój jako podstawa oddziaływań prewencyjnych |
|
Jak rodzice mogą wspierać rozwój społeczno-emocjonalny przedszkolaka ? |
|
Co powinno wzbudzić niepokój rodzica? |
|
Kiedy do okulisty? |
|
Uczeń z rodziny migracyjnej w polskiej szkole |
|
Wpływ zaawansowanej technologii na umiejętności komunikacyjne i społeczne dzieci |
|
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia |
|
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych uczniów: |
|
Praca na rzecz rozwoju zdolności ucznia wyzwaniem edukacji XXI wieku |
|
Trudności szkolne ucznia z wadą słuchu |
|
UCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE – Kilka dobrych rad: |
|
Ćwiczenia doskonalące u dziecka sprawność motoryki małej i dużej |
|
Ćwiczenia stymulujące rozwój funkcji słuchowo – językowych |
|
Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokowe |
|
Jak pomóc dzieciom w nauce czytania |
|
Literatura pomocna w usprawnianiu nauki czytania i pisania |
|
Specyficzne trudności w uczeniu się |
|
Terapeutyczne działanie mandali. Mandala w edukacji. |
|
Wspieranie samodzielności dziecka u progu szkoły |
|
Trudności w nauce w młodszym wieku szkolnym o podłożu specyficznym – rozpoznawanie i pomoc |
|
Nowa sytuacja – KORONAWIRUS. Jak zadbać o równowagę emocjonalną naszych dzieci |
|
Dzieci wirtualnego świata |
|
Komunikacja rodzic – dziecko w pigułce |
|
Sensoryczne zabawy na czas kwarantanny |
|
Joga dla dzieci |
|
Czego sie boimy |
|
Jak radzić sobie w czasach kwarantanny |
|
Czynniki motywujące uczniów do zdalnego uczenia się |
|
Jak zachęcać dziecko do ćwiczeń logopedycznych |
|
Zabawne rymowanki słuchowe |
|
Seplenienie międzyzębowe |
|
Dlaczego moje dziecko źle mówi |
|
Moje dziecko nie mówi |
|
Wybiórczość pokarmowa |
|
Stymulacja rozwoju małego dziecka |
|
Dostosowania |
|